پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

شورا - پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌هاشورا- رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با صدور پیامی چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورا- متن پیام بشرح زیر است:

بسمه تعالی

نامگذاری 14 تیر به عنوان روز “شهرداری و دهیاری” اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

هر شهر منظومه‌ای متنوع و متعدد از سلیقه‌ها ، انتظارات و درخواست‌هاست و وظیفه مدیران شهری برابری و توسعه عدالت اجتماعی در خدمت‌رسانی است. رضایتمندی مردمی بهترین ارزیابی از عملکرد موفق شهرداری‌ها و دهیاری هاست و لازمه خدمت در مدیریت شهری، دغدغه‌مندی در سامان‌دهی، برنامه‌ریزی و حفظ حراست یک شهر با تمام ابعادش است.​

اینجانب و اعضای محترم شورای اسلامی شهر گنبدکاووس این روز فرخنده را به کلیه شهرداران و دهیاران محترم ، خصوصاً جناب آقای موسوی شهردار محترم گنبدکاووس و کارکنان خدوم شهرداری تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی و خدمت صادقانه به مردم عزیز را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمائیم.

پرویز ناصری
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.