پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت 17 مرداد‌ماه روز خبرنگار

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با صدور پیامی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار هفدهم مرداد ماه، این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

پایدار پیام تبریک - پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت 17 مرداد‌ماه روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس: «رسول پایدار» سالروز شهادت محمود صارمی همراه با یارانش در کشور افغانستان را تسلیت گفته و ۱۷ مرداد را که به مناسبت شهادت این بزرگمردان روز خبرنگار نامگذاری شده است به تمامی فعالین عرصه خبر و قلم به دستان خستگی ناپذیر تبریک و تهنیت گفت:

خبرنگاری شغل نیست، هنر است و عشق؛ هنری که خبرنگار باید با جان و دل عاشق آن باشد تا بتواند سختی‌های بسیاری را در جامعه متحمل شود و چون پلی استوار مابین مردم و مسئولین جهاد تبیین کند.

خبرنگاران واقعی تلاش فراوان و شبانه روزی دارند تا با عشق به مردم سرزمینشان و با ایمان و صداقت به رسالتشان، لحظه‌ای در تلاطم مسیر ناامید نشده با اطلاع‌رسانی سالم و به موقع باعث برطرف شدن مسائل و مشکلات جامعه می‌شوند.

اینجانب از طرف اعضا و پرسنل شورای اسلامی شهر گنبدکاووس روز خبرنگار را به تمامی اهالی فرهیخته فعال در عرصه رسانه که امانتدار راستین قلم و حقیقت هستند این روز فرخنده را تبریک می‌گویم و امیدوارم در پرتو لطف و عنایت خداوند نون و القلم، بهروزی و سربلندیتان روزافزون باشد.

رسول پایدار

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.