پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت سال نو

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

Tabreek - پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت سال نو

شاد باش عرض می‌کنم خدمت مردم شریف گنبدکاووس در سراسر این شهر تحسین برانگیز، شهر علم، شهر هنر، شهر جهاد و شهر ایمان

همراه شدن نوروز باستانی، بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیرم.

خدمت همه خانواده‌های شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان تبریک ویژه دارم و باید در اینجا یاد کنیم از آنهایی که در این لحظه به جای سفره نوروزی، سفره خدمت به مردم و مسافران را انتخاب کرده‌اند.

کارگران، پرستاران، پزشکان، رانندگان، پلیس، خبرنگاران، کارکنان شهرداری گنبدکاووس که در جای جای شهر در مسیر راه‌ها، کمپ‌های نوروزی، پارک‌ها و آثار تاریخی خدمت را برای خود به عنوان یک وظیفه بزرگ برگزیده‌اند.

برخود لازم و واجب می دانیم در آستانه سال ۱۴۰۲ با نگاهی به عملکرد مطلوب و خوب شهرداری که بر مبنای سیاست گذاری شورای شهر صورت گرفته از تلاش و کوشش کلیه کارکنان و معاونین شهرداری ، پرسنل خدوم آتش نشانی، خدمات شهری و فضای سبز ، عمران شهری و خادمان مردم به ویژه شهردار پر تلاش و ساعی تقدیر و تشکر نماییم.

انشاالله که بتوانیم با امید به خدا و همت مدیریت شهری گنبدکاووس و با دعای خیر و قضاوت درست مردم فهیم شهرمان در سال جدید سیمایی زیباتر از شهر در همۀ ابعاد و زمینه ها را شاهد باشیم ، چرا که دست یافتن به شهری آباد و پویا تنها با اتحاد و همدلی میسر خواهد شد.

بر همین اساس امیدواریم در سال نو با تلاش و کوشش مسئولان و همراهی و همدلی مردم ، گنبدکاووس را بهتر و آبادتر از گذشته بسازیم.

رسول پایدار
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.