پیام تسلیت شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

چهاردهم خردادماه، سالروزر عروج ملکوتی بزرگ‌مردی است که با تکیه بر ایمان الهی و همراهی ملت بزرگ ایران، طومار ظلم و استبداد را در هم پیچید و نهضتی را بنیان نهاد که امروز به الگویی برای آزادگان جهان تبدیل شده است.

امام خمینی (ره) نه‌تنها معمار کبیر انقلاب اسلامی، بلکه احیاگر عزت، خودباوری و استقلال برای تمامی اقوام و اقشار ایران عزیز بود. ایشان با نگاهی بلند، وحدت و همبستگی را رمز پیروزی و پیشرفت این مرز و بوم می‌دانستند؛ اصلی که در شهر گنبدکاووس با وحدت مثال‌زدنی اقوام و مذاهب، همواره جاری و ساری بوده و هست.

اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، ضمن تسلیت فرارسیدن سی و هفتمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن سفرکرده، علو درجات و برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) طول عمر با عزت و برای ملت شریف ایران به‌ویژه مردم نجیب و بافرهنگ گنبدکاووس، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را مسئلت می‌نمایند.

شورای اسلامی شهر گنبدکاووس