ارتقا و زیباسازی مبلمان شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شورا و شهرداری است

photo ۲۰۲۱ ۱۰ ۱۴ ۱۶ ۵۱ ۵۰ 300x202 - ارتقا و زیباسازی مبلمان شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شورا و شهرداری استرئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ارتقا و زیباسازی مبلمان شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های شورای شهر و شهرداری بیان نمود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، پرویز ناصری در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: شورای شهر در دوره جدید انتقادپذیر بوده و طی نشست‌های مستمر با خبرنگاران پاسخگوی سوالات و دغدغه آنان خوهد بود.

وی با بیان اینکه در دوره ششم شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به دنبال وحدت رویه هستیم، افزود: تمام تصمیمات شورا براساس وحدت و همدلی گرفته خواهد شد که نتیجه آن پیشرفت و توسعه شهر خواهد بود.

ناصری در خصوص نحوه انتخاب شهردار نیز با تاکید بر اینکه رضایت اکثریت مردم مدنظر بود، گفت: حدود 20 روز قبل از شروع رسمی دوره ششم شورای اسلامی شهر جلسات انتخاب شهردار را برگزار کردیم و طی نشست‌های متعدد و تبادل نظر با منتخبین، شهردار جدید برگزیده شد که مورد وثوق همه بود.

وی ادامه داد: در جلسات انتخاب شهردار گنبدکاووس 40 نفر داوطلب تصدی این سمت بودند و از بین این افراد 18 نفر حائز مصاحبه و واجد شرایط مرحله دوم بودند. مصاحبه‌ها حدود 10روز به طول انجامید و پس از مشاهده رزومه و استماع برنامه‌های آنان، سیدعلی اصغر موسوی با کسب بیشترین امتیاز از بین 18 نفر به عنوان شهردار گنبدکاووس انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر را اولویت این دوره شورا بیان کرد و افزود: بسیاری از پروژه‌ها از دوره‌های قبل نیمه کاره مانده که با اتمام رسیدن این پروژه‌ها بسیاری از مسائل و مشکلات شهری رفع خواهند شد.

photo ۲۰۲۱ ۱۰ ۱۴ ۱۶ ۵۱ ۴۵ 300x202 - ارتقا و زیباسازی مبلمان شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شورا و شهرداری است

وی تصریح کرد: گنبدکاووس مرکز خدماتی و پزشکی شرق استان بوده و جمعیت شناور این شهر 300 هزار نفر در روز می‌باشد و به همین دلیل ترافیک گنبدکاووس به معضل اساسی تبدیل شده است.

پرویز ناصری همچنین به تشریح برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری پرداخت و تصریح کرد: بسیار از پروژه‌های زیربنایی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و … برای رفاه حال شهروندان و توسعه گنبدکاووس در دستور کار این دوره قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: روانسازی ترافیک، سد معبر، مناسب سازی تردد معلولان، شهر دوستدار کودک و سالمند، پارک بانوان، الحاق روستاهای اقماری به شهر و… از جمله اقدامات و پیگیری‌های این دوره اعضای شورای اسلامی شهر خواهد بود.

شهردار گنبدکاووس نیز در این نشست با بیان اینکه گنبدکاووس در ادوار گذشته از لحاظ فرهنگ غنی و معماری سرآمد بود و پایتخت فرهنگی منطقه شناخته می‌شد، افزود: در این دوره تلاش خواهیم کرد این شهر را به جایگاه واقعی خود و دوران پر رونقش بازگردانیم.

سیدعلی اصغر موسوی ادامه داد: کار شهرداری خدمات رسانی به عموم مردم است و فعالیت‌های خود را بر مبنای شعار عدالت محوری در ارائه خدمات و شایسته سالاری در مناصب سازمانی صورت خواهیم داد و هیچ گاه سیاسی کاری در این ارگان صورت نخواهد گرفت.

وی در خصوص بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال 1400 نیز گفت: پس از مطالعات و بررسی‌های صورت گرفته بودجه این شهر از 950 میلیارد تومان به 450 میلیارد تومان اصلاح شد که بر مبنای بودجه جدید درآمدها پیش بینی و هزینه‌ها انجام خواهد شد.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار یکی از بزرگترین چالش‌های شهرداری گنبدکاووس است که بسیاری از پروژه و طرح‌های این شهر همانند شهر بازی مدرن توسط بخش خصوصی انجام خواهد گرفت.

وی خدمات‌رسانی به عموم شهروندان را اولویت اساسی شهرداری خواند و افزود: برای سرویس دهی بهتر و رفاه حال شهروندان ایجاد دو ناحیه شهرداری در شمال و جنوب شهر، همچنین ساختمان مرکزی و اداری شهرداری در مجاورت هایپر فامیلی در دستور کار قرار دارد.

photo ۲۰۲۱ ۱۰ ۱۴ ۱۶ ۵۱ ۵۶ 300x202 - ارتقا و زیباسازی مبلمان شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شورا و شهرداری است

شهردار گنبدکاووس ادامه داد: شهرداری گنبدکاووس قابلیت راه‌اندازی 3 سازمان “فرهنگی و ورزشی”، “سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی” و “عمران و نوسازی” را دارد که مصوبات و پیگیری‌های آن در حال انجام است.

وی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس را مهم‌ترین چالش برای این شهر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته پروانه تیمداری شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال ایران توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان صادر شد تا شهرداری با خیلی آسوده و به صورت قانونی بتواند از نماینده پایتخت والیبال ایران حمایت کند.

سیدعلی اصغر موسوی در خصوص احداث زیرگذر یا روگذر میدان بسیج نیز گفت: ایجاد این پروژه عمرانی نیازمند مطالعات اساسی و زیربنایی است که و در حال حاضر روند بررسی ضرورت و چگونگی احداث این پروژه بزرگ در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام شهرداری گنبد، خاطرنشان کرد: پارکینگ طبقاتی، افتتاح آتش نشانی منطقه 4، فرهنگسرای خیابان بعثت و … در آینده افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

موسوی در خصوص جاده کمربندی گنبدکاووس نیز بیان داشت: با توجه به تصویب منطقه آزاد اینچه‌برون و تزانزیتی بودن این جاده پیگیری‌های لازم با دعوت از مجمع نمایندگان استان گلستان صورت گرفته و به دنبال تحقق آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.