برای ارتقا شهرداری و اصل تمرکز زدایی دو ناحیه خدمات شهری ایجاد می‌شود

photo ۲۰۲۱ ۱۰ ۱۰ ۰۸ ۱۳ ۲۸ 300x202 - برای ارتقا شهرداری و اصل تمرکز زدایی دو ناحیه خدمات شهری ایجاد می‌شودسرپرست شهرداری گنبدکاووس گفت: برای خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر، ارتقا شهرداری و اصل تمرکز زدایی، دو ناحیه خدمات شهری در شمال و جنوب شهر ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، سیدعلی اصغر موسوی در نشست شورای اسلامی شهر با امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس اظهار کرد: سازمان های فرهنگی، هنری و ورزشی، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و سازمان عمران و نوسازی شهرداری از جمله مباحث اساسی و حساس شهر است که بودجه شهر را به صورت چشمگیر افزایش داده و خواسته ورزش دوستان و علاقمندان به صورت قانونی حل خواهد شد.

وی ادامه داد: تنها مسئله جمعیت شهر است که باید بالای 200 هزار نفر باشد و با توجه به اینکه روستاهای اقماری گنبدکاووس از خدمات شهری بهره می‌برند جمعیت شهر گنبد بیش از 300 هزار نفر تخمین زده می‌شود.

موسوی در پایان با بیان اینکه با جذب سرمایه گذاران می‌توان بودجه را چندین برابر کرد، تصریح کرد: با استفاده از تجربه‌های موفق و همچنین بازنگری در قانون بسیاری از موانع موجود از پیش رو برداشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.