تجلیل روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس+عکس

sh 6 - تجلیل روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس+عکسبه مناسبت ۲۷ اردیبهشت هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گنبدکاووس، با اهدای لوح از روابط عمومی شورا و شهرداری تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورا؛ رئیس شورای اسلامی شهر و سخنگوی شورا گفت: ارتباطات و روابط عمومی یک فعالیت ارزشمند برای جامعه است و بی شک روابط عمومی ها پل ارتباطی شورا و شهرداری با مردم و شهروندان می‌باشند.

پرویز ناصری با اشاره بر عملکرد خوب روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری گنبدکاووس اظهار داشت: بی تردید شوراها حلقه ارتباطی شهروندان با حاکمیت جامعه هستند و مهم ترین وظایف شوراها، حفظ هویت و اصالت شهری، ترویج فرهنگ نظم و قانون همراه با اخلاقیات دین اسلام و اهتمام به سلامت محیط شهری و ایجاد شور و نشاط در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: در این میان روابط عمومی شورای شهر و شهرداری با همت عالی خود می‌توانند فعالیت‌ها و تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری را با اخبار سالم و به موقع به اطلاع مردم و شهروندان برسانند و با شفاف سازی موضوعات عمرانی و فرهنگی، مردم را به منتخبین خود دلگرم ساخته باعث اعتماد سازی در جامعه گردند.

ناصری تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس همراه با شهردار و پرسنل خود همواره سعی نموده است با همگرایی، همدلی، تعامل و برنامه محور بودن و شفافیت در زمینه عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم سازد.

در پایان این مراسم اعضای شورای اسلامی و شهردار با اهدای لوح سپاس از یاشار نیازی روابط عمومی شورای اسلامی شهر و محمد شیخ روابط عمومی شهرداری گنبدکاووس تجلیل به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.