دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

مردمی 1 - دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووساخبار- در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان جلسه ملاقات مردمی با اعضای شورای اسلامی امروز (سه شنبه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر،  رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: دیدار های مردمی اعضای شورای شهر به صورت مستمر برگزار می شود.

یحیی عباسی با بیان این‌ مطلب گفت: حضور شهروندان در این دیدارها و طرح بدون واسطه در خواسته ها،  مشکلات و مسائل باعث خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف مدیریت ‌شهری و  افزایش اعتماد و ارتقاء سرمایه اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از اقدامات عمرانی خدمات شهری و فرهنگی که در محلات برنامه ریزی می شود . براساس همین دیدارها و ملاقات هاست که ظرفیت محلات دقیق تر مورد ارزیابی قرار میگیرد و با کارشناسی و برنامه ریزی مدون در زمینه های مختلف اقدامات انجام می شود.

مردمی 2 - دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

عباسی این دیدارها را به جهت ارتباط دو سویه و رو دررو بسیار مهم دانست و اظهار داشت : ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است  و از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل و دقت بیشتری داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان و پیگیری مشکلات که یکی از وظایف مهم می‌باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.