پروانه تیمداری باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس صادر شد+فیلم مصاحبه

علی اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس 300x202 - پروانه تیمداری باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس صادر شد+فیلم مصاحبهشهردار گنبدکاووس از صدور پروانه تیمداری تیم والیبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس؛  سیدعلی اصغر موسوی در حاشیه نشست خبری شهردار و رئیس شورای شهر گنبدکاووس به خبرنگار ترکمن نیوز گفت: با پیگیری های اعضای شورای شهر و شهردار گنبدکاووس پروانه فعالیت تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس،  امروز توسط اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان صادر شد.

موسوی تاکید کرد: از امروز باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس فعالیت خود را به صورت قانونی و مستمر و با شور واشتیاق دنبال خواهد کرد و امیدواریم در فصول آینده شاهد کسب نتایج و مقام های در خور شان پایتخت والیبال ایران باشیم.

براساس این گزارش، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس امسال چهارمین سال تیمداری خود را سپری خواهد کرد. پیش از این شهرداری گنبدکاووس 3 سال متوالی حضور در لیگ برتر والیبال ایران را تجربه میکرد.

از امروز و با صدور مجوز قانونی تیمداری این تیم که با همت اعضای شورای شهر و شهردار گنبدکاووس صورت گرفت، نماینده پایتخت والیبال ایران با خیالی آسوده در لیگ برتر والیبال ایران حضور خواهد یافت.

گفتنی است گنبدکاووس مهد و پایتخت والیبال ایران بوده و این ورزش با فرهنگ مردم این شهر عجین شده است و همواره نمایندگان متعددی در رده های سنی تیم ملی والیبال ایران داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.