پرویز ناصری رئیس هیئت ووشو گنبدکاووس تجلیل شد

2 - پرویز ناصری رئیس هیئت ووشو گنبدکاووس تجلیل شداخبار-  پرویز ناصری رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و رئیس هیئت ووشو شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورا، در مراسمی که با حضور صدیقه جهانشاهی رئیس هیئت ووشو استان گلستان و حجت الله یوسفی رئیس اداره ورزش شهرستان گنبدکاووس، برگزار شد پرویز ناصری رئیس هیئت ووشو شهرستان گنبدکاووس با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

متن لوح سپاس:

جناب آقای پرویز ناصری
ریاست محترم شورای اسلامی گنبدکاووس
ریاست محترم هیئت ووشو شهرستان گنبدکاووس

 

یقینا توسعه و پیشرفت رشته ووشو کونگ فوی چینی، مرهون تلاش بی دریغ جنابعالی مسئول خدوم و دلسوزی می‌باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه‌ای مهم برای خویشتن می‌دانید.

بر خود وظیفه می‌دانیم از عنایات و توجه جنابعالی به امر توسعه رشته ووشو کونگ فوی چینی، اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح دانش فنی و علمی، برگزاری مسابقات جهت فراهم نمودن زمینه توسعه ووشو معمول داشته و در برگزاری کارگاه آموزشی بررسی تاثیر و روش مربیگری بر توانمندسازی ورزشکار همکاری و اقدمات شایسته‌ای با هدف اعتلاء ورزش بعمل آورده‌اید کمال تقدیر و تشکر و قدردانی می‌نماییم.

تیم ووشو گنبدکاووس در مسابقات استانی در گلستان رتبه اول را کسب کرد و در مسابقات چهارجانبه بین استان های گیلان، خراسان رضوی، سمنان و گلستان که به میزبانی گنبدکاووس در ۴ رده سنی برگزار شد. استان گلستان توانست با کسب ۱۷ مدال طلا به مقام نخست این رقابت ها دست یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.