پیام تبریک رئیس شورا به مناسبت روز خبرنگار

یحیی عباسی طی ارسال پیامی هفته خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی: رئیس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن هفته خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و متعهد ایرانی که در ماموریت افغانستان به شهادت رسید ایام را به خبرنگاران شهر گنبدکاووس تبریک گفت.

خبرنگار مبارک باد - پیام تبریک رئیس شورا به مناسبت روز خبرنگار

 

متن پیام:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و ما یسطرون

 

خبرنگاری شغل و حرفه نیست، هنر است و عشق؛ هنری که خبرنگار باید با جان و دل عاشق آن باشد تا بتواند سختی های راه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی نمایم.

خبرنگاران به عنوان حلقه های اتصال رسانه با مخـاطبان از جایگاه و شأن والایی برخوردارند و در واقع این خبرنگاران شجاع ، آگاه و متعهد هستند که به رسانه هویت و غنا می بخشند و به ارزش آن می افزایند.

بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران به ویژه دستیابی به افق اهداف سال «مهار تورم و رشد تولید»  است که این مهم با تعامل سازنده و پویای مسئولان و فعالان عرصه رسانه به تسریع محقق خواهد شد.

در پایان ضمن قدردانی و سپاس ویژه از  همکاری صمیمانه خبرنگاران محترم رسانه های استان گلستان به خصوص شهر فرهنگی و تاریخی گنبدکاووس که با همراهی خود، یار و یاور مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف بوده اند، امیدوارم با تداوم همکاری ها و تعاملات سازنده شاهد توسعه روز افزون در شهر باشیم

 

از طرف شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و مجموعه شهرداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.