شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، طی پیامی شهادت آیتالله العظمی خامنهای را به مسئولین کشور، مردم شریف گنبدکاووس و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در پی شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی
با کمال اندوه و تأثر عمیق، شهادت جانکاه رهبر عظیمالشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنهای (قدس الله نفسه الزکیه) را به امت اسلام، رهبری نظام، دولت محترم و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت میگوییم.
این ضایعهای بزرگ، امت اسلامی را سوگوار کرد. اما همانطور که در کلام شریف آمده است: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا».
ما اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای آن شهید گرانقدر، اطمینان میدهیم که راه پرافتخار ایستادگی و دفاع از دستاوردهای انقلاب، با بصیرت و اقتدار نیروهای مسلح و پایمردی مردم فهیم ایران، با قوت ادامه خواهد یافت.
شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

