گنبدکاووس آماده استقبال از عید سعید قربان است

ناصری شورا گنبد - گنبدکاووس آماده استقبال از عید سعید قربان استاخبار شورا- رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: گنبدکاووس با برنامه های فرهنگی و عمرانی آماد استقبال از عید سعید قربان است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی،  پرویز ناصری به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: شورای اسلامی دوره ششم شهر گنبدکاووس با شعار عدالت محوری و توسعه متوازن در خدمت همشهریان است.

وی افزود: احیا و بازسازی پارک داریوش از پروژه های شاخص این شورا است که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال که پیمانکار آن نیز مشخص شده است به زودی آغاز خواهد شد.

ناصری تصریح کرد: پارک بانوان که از مطالبات اصلی شهروندان به ویژه بانوان شهرمان است با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در دست اقدام است و پس از جانمایی و مشخص شدن زمین مناسب گلنگ زنی خواهد شد.

رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه نقاط مختلف شهر پروژه های ریز و درشت دیگری نیز در حال اجرا است افزود: کوچه ها و معابر که نیاز به روکش آسفالت یا لکه گیری داشت انجام شده به ویژه در خیابان اصلی همچنین در زیباسازی چند میدان و بولوار سطح شهر اقدامات خوبی به لحاظ زیبایی هندسی همچنین فضای سبز و روشنایی انجام شده است.

وی افزود: دو خیابان اصلی (امام خمینی و طالقانی) نیز با نصب چراغ های جدید LED علاوه بر کم مصرف بودن روشنایی بهتری نیز دارد که به زیبایی شهرمان افزوده است.

ناصری در خاتمه ضمن تبریک عید سعید فطر به همشهریان افزود: با فرارسیدن عید قربان که جلوه و خواستگاه ویژه ای در ترکمنصحرا دارد مجسمه شاعر و عارف شهیر ترکمن مخدومقلی فراغی نیز با رنگ آمیزی جدید در میدان ورودی شهر مزین شده است.

گزارش و مصاحبه از : یاشار نیازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.