به‌مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت دلاوری‌ها و ایثارگری‌های ارتشیان سرافراز، این روز ملی را به فرماندهان و کارکنان غیور ارتش تبریک گفت.