بهمناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت دلاوریها و ایثارگریهای ارتشیان سرافراز، این روز ملی را به فرماندهان و کارکنان غیور ارتش تبریک گفت.
شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مناسبت ملی را به فرماندهان، کارکنان، خانوادههای معظم ایشان و تمامی رزمندگان دلاور ارتش تبریک و تهنیت عرض مینماید.
در پیام شورای اسلامی شهر تأکید شده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران بهعنوان نهادی ریشهدار، مردمی و مقتدر، همواره در حفظ استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و پاسداری از ارزشهای میهن عزیزمان نقشآفرینی کرده و با ایثار، انضباط و روحیه فداکاری نیروهای خود، مایه افتخار و سربلندی کشور بوده است.
شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با تقدیر از خدمات و تلاشهای ارتشیان غیور در عرصههای دفاعی، امدادی و خدمترسانی به مردم، توفیق روزافزون این نیروهای خدوم را در سایه الطاف الهی آرزو کرده و برای روح بلند شهدای والامقام ارتش نیز علوّ درجات مسئلت مینماید.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس
۲۹ فروردین

