آمادگی شورای اسلامی و شهرداری برای نوسازی دوربین‌های ترافیکی در گنبدکاووس

شورای ترافیک - آمادگی شورای اسلامی و شهرداری برای نوسازی دوربین‌های ترافیکی در گنبدکاووساخبار-  رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از آمادگی شهرداری برای نوسازی دوربین‌های ترافیکی و ثبت تخلف خبر داد.

رسول پایدار در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس اظهار کرد: برای رفع معضل ترافیک این شهر همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان بالاخص حوزه فرهنگی و رسانه‌ها ضروری است.

وی افزود: برای کاهش بار ترافیک شهری اقدامات مختلفی انجام خواهیم داد و با همکاری اعضای شورای ترافیک در تلاشیم تا با اجرای طرح های سازنده بتوانیم از بارترافیک شهری کم کنیم.

پایدار گفت: یکی از عوامل کاهش بار ترافیک نصب چراغ های راهنمایی سه زمانه بوده که در حال حاضر در تقاطع مدرس نصب شده و با توجه به حجم ترافیک سنگین در بلوار دانشجو در این مکان نیز نصب خواهد شد.

وی همچنین از آمادگی شورای شهر و شهرداری برای خرید حداقل یک دستگاه خودرو مجهز به دوربین‌های ترافیکی جهت ثبت تخلفات رانندگی به صورت سیار در سطح معابر اصلی و فرعی گنبدکاووس خبر دادند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: بطور میانگین روزانه ۷۰ سانحه رانندگی جرحی و منجر به خسارت در گنبدکاووس رخ می‌دهد.

مسعود بارانی ادامه داد: برای کاهش سوانح رانندگی و بهبود و روان سازی ترافیک در این شهر چاره‌ای جز ثبت هوشمند تخلفات رانندگی و انجام فعالیت‌های فرهنگی وجود ندارد.

وی گفت: در حال حاضر تعداد ۲۳ دستگاه دوربین ترافیکی در چهار نقطه شهر نصب شده که در حال حاضر چهار نقطه آن فعال بوده و با توجه به حجم ترافیک شهری و وسعت شهر این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

سرهنگ بارانی با تاکید برضرورت نوسازی دوربین‌های ترافیکی فعلی گنبدکاووس از سوی شهرداری، اضافه کرد: در صورت تحقق این امر، گنبدکاووس به نخستین شهر گلستان در ثبت ۱۰۰ درصد هوشمند تخلفات رانندگی بدون حضور کاربر تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.