نگاهی اجمالی به فعالیت‌های اداره فضای سبز شهرداری گنبدکاووس+فیلم

علی اصغر موسوی 300x169 - نگاهی اجمالی به فعالیت‌های اداره فضای سبز شهرداری گنبدکاووس+فیلمیکی از مهم ترین عوامل زیبایی و کاهش آلودگی در محیط زیست و ایجاد شور و نشاط در جامعه شهری ایجاد فضای سبز مناسب است.

به گزارش روابط عمومی : شهردار گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: از آغاز فصل پاییز تاکنون بیش از 2 میلیون گیاه در جهت گسترش فضای سبز شهر گنبدکاووس کاشت شده است.

سید علی اصغر موسوی با اشاره بر اینکه در فصل خواب درختان هستیم افزود: فصل پاییز زمان خواب درختان است و در حال حاضر هرس درختان خیابان ها و معابر شهری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هرس درختان علاوه بر جوان سازی تاثیر بسزایی در زیباسازی منظر خیابان ها داشته و این عملیات تا پایان فصل پاییز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری گنبدکاووس نیز در رابطه با فعالیت های توسعه فضای سبز اظهار کرد: گیاهانی که در سطح شهر گنبدکاووس کاشت شده همگی مناسب اقلیم این منطقه انتخاب شده تا به آب کمتر نیاز داشته و در مقابل گرمای محیط مقاوم باشد.

مشرقی فضای سبز شهرداری 300x200 - نگاهی اجمالی به فعالیت‌های اداره فضای سبز شهرداری گنبدکاووس+فیلم

مهران مشرقی در ادامه گفت: یکی از اقدامات خوب فضای سبز شهری ایجاد باغ گل رُز در پارک قابوس است که از انواع گل رُز سفید، قرمز و هفت رنگ کاشت شده است.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در استان گلستان درختان نارنج را به شکل مناسب هرس کردیم که جلوه خاصی به خیابان ها داده است.

مشرقی تاکید کرد: در راستای زیباسازی معابر و گذرگاه ها و ایجاد چهره بصری مناسب و چشم انداز خوب به ویژه در ورودی شهر نهال کاری گل و گیاه به صورت فرش گل انجام شده که در هفته های آتی به گُل نشسته و جلوه خاصی به بلوارهای سطح شهر خواهد بخشید.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری افزود: از دیگر اقدامات شهرداری کاشت درختان چنار در خیابان های گنبد است که چندین سال صورت نگرفته بود.

گزارش از: یاشار نیازی

روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.