اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی گنبدکاووس

شهر - اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی گنبدکاووساخبار-  شهردار گنبدکاووس گفت: حمایت این مجموعه از رشته‌های ورزشی با تاسیس سازمان فرهنگی و ورزشی قوی‌تر شد و از تمرکز صرف بر رشته والیبال خارج و از سایر رشته‌ها هم حمایت می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورا،  سید علی‌اصغر موسوی در آئین تجلیل شورای اسلامی شهر و شهردار از ورزشکاران مدال آور در مسابقات هانگژو اظهار کرد: امسال شهرداری گنبدکاووس تیم بدمینتون را در سطح لیگ برتر دارد و از تیم‌های بسکتبال جوانان، والیبال در رده نوجوانان و جوانان در کنار والیبال نشسته، کشتی و فوتبال هم حمایت می‌کند.

وی بودجه فرهنگی و ورزشی امسال شهرداری گنبدکاووس را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال آن اختصاص به والیبال دارد و بودجه والیبال نشسته هم در صحن شورای اسلامی در دست بررسی است که مبلغ آن بین هفت تا ۱۰ میلیارد ریال خواهد بود.

شهردار گنبدکاووس با قدردانی از مدال آوری ورزشکاران شهرستان در مسابقات آسیایی، افزود: به ورزشکارانی که مدال طلا را کسب کردند ۲۰۰ میلیون ریال، دارندگان مدال نقره ۱۵۰ میلیون ریال و دارندگان مدال برنز ۱۰۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

گنبدکاووس ورزشکاران ملی پوش زیادی از جمله محمد نعمتی، جمال نظری، آرش خرمالی و زهرا دانایی‌طوس در رشته والیبال نشسته، فائزه دیبایی در رشته دو و میدانی معلولان و عبدالجلیل قرنجیک در رشته بسکتبال با ویلچر دارد.

تاریخ نوشته : ۱۰ آبان ۱۴۰۲
لینک نوشته :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.