توسعه متوازن شهر گنبدکاووس در گرو اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی است+فیلم

کریمی انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گنبدکاووس 300x211 - توسعه متوازن شهر گنبدکاووس در گرو اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی است+فیلم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: اعضای شورای اسلامی شهر می‌توانند با اتحاد، همدلی و انسجام در مسیر توسعه متوازن شهری اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در خصوص نشست انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر گنیدکاووس به خبرنگار ترکمن نیوز گفت: این نشست برابر دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور برگزار و بدون کوچکترین حاشیه در فضایی مملو از وحدت و اتحاد انجام گرفت.

وی افزود: در این نشست مشکلات اساسی شهر گنبدکاووس مطرح و اعضای شورای شهر در کنار بحث های مدیریت شهری، در خصوص اولویت ها و نیازهای اساسی مردم و شهر گنبدکاووس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کریمی با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ بحث خاصی صورت گرفت، افزود: در انتخابات هیئت رئیسه آقایان: پرویز ناصری، رسول پایدار، یحیی عباسی، ناصر بارانی همگی با ۷ رای به ترتیب به عنوان: رئیس، نایب رئیس، خزانه دار و منشی سال اول شورای شهر انتخاب شدند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در پایان ضمن تشکر از زحمات شورای اسلامی دوره گذشته از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست با نقد دلسوزانه و مطرح کردن مشکلات شهر و مردم در کنار اعضای شورای شهر باشند و با وحدت و همدلی برای توسعه متوازن شهر قدم برداشته شود.

گزارش از: یاشار نیازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.