ناصری: فعالیت‌های عمرانی شهر گنبدکاووس با رویکرد فرهنگی است+ فیلم

ناصری شورا - ناصری: فعالیت‌های عمرانی شهر گنبدکاووس با رویکرد فرهنگی است+ فیلمترکمن نیوز: رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: همه فعالیت‌های عمرانی شهر گنبدکاووس با پیوست فرهنگی در حال انجام است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورا؛  پرویز ناصری در حاشیه برگزاری همایش تخصصی زیورآلات استان گلستان یادبود مرحوم استاد غلام آق پیشکسوت رشته زیورآلات ترکمن اظهار داشت: مسئولین و هنرمندان فرهنگ دوست همیشه با یکدیگر در ارتباط هستند.

وی افزود: فعالین صنایع زیورآلات به ویژه هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی و زیورآلات اصیل ترکمن نه تنها افتخار ما گنبدی‌ها و گلستان است بلکه این صنعت افتخار ایران اسلامی است.

ناصری با اشاره به قدمت چند هزار ساله هنر تولید زیور آلات در ایران گفت:هنر صنعت زیورپالات 2 هزار سال پیش از میلاد در ایران رواج داشته و این یک افتخار است برای ما ایرانیان.

وی افزود: هنر و صنعت تولید زیور آلات هنوز هم در کشور به ویژه در شهرمان گنبد رواج دارد و هنرمندان صنعتگر جایگاه ویژه‌ای برای مردم دارند.

رئیس شورا تصریح کرد: زکات علم یاد دادن است و ما باید هنرمندان را تشویق و حمایت کنیم تا هنر و علم خودشان را در جهت توسعه و رشد به نسل‌های آینده آموزش و انتقال دهند.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.