دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده جدید انتظامی گنبدکاووس+تصاویر

اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و شهردار در دیدار با فرمانده انتظامی گنبدکاووس خواستار همکاری بیش از پیش در جهت خدمات اجتماعی به ویژه رفع ترافیک شهری شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی: رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در نشست صمیمی با فرمانده انتظامی گنبدکاووس به مناسبت هفته وحدت، (میلاد باسعادت حضرت نبی اکرم (ص) و تولد امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: از اینکه نیروی انتظامی گنبدکاووس برای برقراری نظم و امنیت شهرمان به صورت جهادی زحمت و تلاش دارد و شهدایی نیز در این امر خطیر تقدیم کرده است کمال تشکر و قدردانی را داریم.

Entezami 3 300x148 - دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده جدید انتظامی گنبدکاووس+تصاویر

یحیی عباسی خاطرنشان کرد: پلیس در تمامی بخش های امنیتی، انتظامی و راهنمایی و رانندگی با جدیت در کنار شورای اسلامی شهر و شهرداری بوده و در راستای انجام مأموریت ذاتی خود که حفظ و حراست از جان و مال مردم و مصالح و منافع عموم جامعه است از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی در ادامه سخنانش از تلاش های خوب سرهنگ علیفر فرمانده سابق گنبد تشکر کرد و انتصاب سرهنگ نادعلی صادقی را به سمت فرمانده جدید انتظامی شهرستان گنبدکاووس تبریک گفت و افزود: انتظامی گنبدکاووس به ویژه پلیس راهور خواستاریم بیش از پیش درجهت نظم و امنیت و رفع ترافیک شهری با شورا و شهرداری همکاری داشته باشند.

شهردار گنبدکاووس نیز ضمن تبریک انتصاب سرهنگ نادعلی صادقی به فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: تعامل و همکاری دو طرفه بین شهرداری و پلیس ضرورتی اجتناب ناپذیر است و همواره خواستار حفظ، تقویت و گسترده تر همکاری هستیم.

سیدعلی اصغر موسوی ضمن تقدیر از زحمات نیروهای مختلف انتظامی در حفظ نظم و امنیت شهر و شهروندان افزود: برقراری نظم و امنیت باعث آرامش پایدار در جای جای شهر می شود و حضور دوشادوش مدیریت شهری، در کنار پلیس و سایر دستگاه ها تنها راه خدمت به شهروندان است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز ضمن تبریک ایام و خوش آمد به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گفت: گنبدکاووس شهری با خیابان های منظم است، اما طراحی شهری آن برای پنجاه سال گذشته بوده و هیچ فکر اصولی برای جمعیت امروز نشده است که این یکی از معضلات شهر گنبدکاووس شده که گریبانگیر مدیریت شهری می باشد.
سرهنگ نادعلی صادقی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه سد معبر و معضلاتی که از ناحیه تخلفات رانندگی در این زمینه وجود دارد تاکید کرد: در زمینه رفع سد معبر به خصوص برای مغازه داران باید فرهنگ سازی شود همچنین توقف طولانی مدت برخی خودروهای دستفروشان در حاشیه معابر و محدوده میادین مشکلات عدیده ای است که برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در نهایت گفت: همواره پلیس به عنوان بخش اجرای نظم و امنیت در کنار شورا و شهرداری بوده و قطعا اهتمام ویژه ای برای برقراری مستمر نظم و آرامش و رفع معضلات اجتماعی همکاری خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.