راه‌اندازی سه خانه فرهنگ در محلات گنبدکاووس

یحیی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

عباسی رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس 300x188 - راه‌اندازی سه خانه فرهنگ در محلات گنبدکاووساخبار-  رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: اعضای این شورا با راه‌اندازی سه خانه فرهنگ جدید در محله «ملا نفس» و ۲ شهرک «بهارستان و فرهنگیان» موافقت کردند.

به گزارش روابط عمومی شورا،  یحیی عباسی اظهار کرد: با این مصوبه شورای اسلامی شهر، تعداد خانه‌های فرهنگ یا سرای محله در محلات گنبدکاووس به پنج مورد افزایش می‌یابد.

وی بابیان اینکه پیش از این خانه فرهنگ در ۲ محله «سیدآباد و چای بویین» گنبدکاووس راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای گروه‌های مختلف سنی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت آموزی (فنی و حرفه‌ای) و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به منظور افزایش نشاط اجتماعی در شهروندان از جمله اهداف راه‌اندازی سرای محله است.

عباسی همچنین از موافقت اعضای شورای شهر با «حسین مددی» گزینه پیشنهادی هیات مدیره باشگاه شهرداری گنبدکاووس برای سرمربیگری تیم والیبال جوانان شهرداری خبر داد.

سخنگو و رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس همچنین از بررسی طرح احداث یادمان (المان) میدان امام علی‌(ع) در جلسه این شورا با حضور طراح آن خبر داد و گفت: اعضای شورا پس از بیان نقطه نظرات پیشنهادی خود مقرر کردند تا این طرح پس از تایید کارشناسان فنی مرتبط و نیز حوزه مدیریت شهری با توجه به پیش بینی احداث روگذر در این میدان، اجرا شود.

وی افزود: یادمان میدان امام علی (ع) یک سازه تلفیقی از «بُتن، آجر و کاشی کاری مُعرق» با نورپردازی‌های نوین است که با ارتفاع تقریبی ۲۲ متر ظرف ۶ ماه احداث خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.