سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس انتخاب شد+فیلم

طاهر قره داشلی به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس 300x195 - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس انتخاب شد+فیلمرئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از انتصاب طاهر قره داشلی به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در سال 1400 خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر گنبدکاووس، عارف گرگانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ترکمن نیوز بیان داشت: شورا و شهرداری گنبدکاووس امسال نیز همانند سال های گذشته برای تیمداری اقدام کرد.

وی افزود: اعضای شورای شهر، شهردار و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس در تبادل نظر با پیشکسوتان و بزرگان والیبال شهرمان و با دعوت از گزینه های سرمربی گری تیم و استماع برنامه ها و پیشنهادات آنان، طاهر قره داشلی با اکثریت آرا به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووی در سال جاری برگزیده شد.

وی با آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید شهرداری گنبد، اضافه کرد: امیدواریم تیم لیگ برتری شهرداری گنبد را به گونه ای مدیریت کنیم که همانند سابق نتایج خوبی برای والیبال منطقه رقم زده شود.

گرگانی در پایان خاطر نشان شد: در روزهای آتی کادرفنی این تیم مشخص شده و جذب بازیکنان را آغاز خواهیم کرد تا اعضای تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل جدید مشخص شوند.

بر اساس این گزارش در نشست انتخابات سرمربی تیم؛ اعضای شورای اسلامی، شهردار و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس از زحمات و تلاش‌های فراوان عظیم جزیده سرمربی سابق تیم نیز قدردانی و تشکر کردند.

گزارش از: یاشار نیازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.