سرپرست جدید شهرداری گنبدکاووس معارفه شد+عکس

مراسم معارفه سیدعلی‌اصغر موسوی به عنوان سرپرست شهرداری گنبدکاووس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، مدیران شهرستانی و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورا، فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این مراسم ضمن تبریک انتخاب سیدعلی‌اصغر موسوی به سمت شهرداری گنبدکاووس، اظهارداشت: ایشان دارای تجارب ارزنده در حوزه مدیریت شهری بوده و آشنایی کاملی با این شهر دارد.

عبدالقدیر کریمی ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی دوره گذشته، اظهارامیدواری کرد: شهردار و شورای شهر در این دوره نیز برای ارتقای شهر گنبدکاووس تمام تلاش خود را به کارگیرند و آسیب ها و معضلات شهری را در اولویت کارهایشان قراردهند.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز در این مراسم، اظهارداشت: شورای شهر گنبدکاووس در دوره ششم از ظرفیت تمام اقوام و مذاهب شهرستان برای خدمت رسانی استفاده خواهد کرد.

پرویز ناصری افزود: شهردار جدید پس از بررسی ها و جلسات متوالی انتخاب شد و اعضای شورای شهر در کنار شهردار تمام تلاش خود را برای مدیریت شهر به کار خواهد بست.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر گنبدکاووس جهت انتخاب خود، بیان داشت: پس از کسب تجارب مختلف به عنوان شهردار شهرهای مختلف استان، امیدوارم در این شهر نیز با تمام توان و تعاملات سازنده با فرماندار ویژه شهرستان و اعضای شورای شهر اندوخته های خود را برای سربلندی شهر گنبدکاووس به کارگیرم.

سید علی اصغر موسوی با بیان اینکه گنبدکاووس نیاز به بازسازی اساسی دارد، خاطرنشان شد: شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری مهم ترین اصل در ارائه خدمات شهری خواهد بود و امیدوارم با تلاش مضاعف اعتماد از دسته رفته را برگردانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.