والیبال برند گنبدکاووس است/ زمان مهمترین مسئله است

گوگ نایب رئیس شورا 2 - والیبال برند گنبدکاووس است/ زمان مهمترین مسئله استاخبار-  نایب رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری تشکر می‌کنم که با کمبودها و نداری‌ها می‌سازند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند.

عبدالرحمان گوگ در نشست ویژه ورزش والیبال شهرستان گنبدکاووس در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این ورزش پرطرفدار اظهار داشت: هر شهری دارای یک برند بوده و برند گنبدکاووس هم والیبال است.

وی افزود: شهرداری گنبدکاووس قطعا امسال در لیگ برتر حضور خواهد داشت و امسال هم چراغ والیبال را در این شهر روشن نگه خواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با تاکید بر مشکلات فراوان تیمداری در لیگ برتر والیبال کشور گفت: تیمداری فقط کار شورا، شهرداری یا فرمانداری نیست. باید تمام مسئولان پای کار باشند و حمایت همه آنان لازمه تیمداری است.

sh3 2 - والیبال برند گنبدکاووس است/ زمان مهمترین مسئله است

گوگ در ادامه سخنانش افزود: درحال حاضر زمان مهمترین مسئله است و نباید زمان را از دست دهیم و هرچه زودتر برنامه تیمداری و بحث انتخاب مربی انجام شود.

وی بر لزوم آشتی بین بزرگان و پیشکسوتان والیبال و همچنین مسئولین‌ تاکید کرد و افزود: باید قدر داشته‌های خودمان را دانسته و به آن‌ها ارزش و احترام بگذاریم.

گوگ تصریح کرد: کاری نکنیم که به خاطر تصمیمات احساسی چراغ والیبال گنبد خاموش شود و سرمربی‌ تیم والیبال شهرمان صرفا به خاطر سلیقه‌های شخصی و اختلافات کوچک و خرد شود.

وی لازمه تیمداری را برنامه جامع و مدون دانست و تاکید کرد: باید برنامه کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت توسط بزرگان، پیشکسوتان و مسئولین برای تیمداری ترسیم شود تا آینده والیبال گنبد تضمین کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی همچنین گفت: از مسئولین مربوطه و بزرگان والیبال که زحمتکشان واقعی هستند تقاضا داریم اختلاف نظرها را کنار گذاشته و نشست‌های متعدد و مستمر در هیئت والیبال برگزار شود تا مشکلات عدیده این رشته ورزشی پرطرفدار آسیب شناسی شده و برطرف گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه کردن در ورزش سرمایه‌گذاری است که در بلندمدت جواب می‌دهد و جلوی بسیاری از تبعات اجتماعی در آینده را خواهد گرفت.

عبدالرحمان گوگ همچنین گفت: ورزش و والیبال انگیزه زیادی بین جوانان و نوجوانان منطقه ایجاد کرده و استعدادهای زیادی به والیبال کشور معرفی خواهد شد. همچنین باعث شادی و نشاط اجتماعی در بین چندین هزار نفر می‌شود که کاری بسیار ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.