پیش‌بینی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری گنبدکاووس

شورا 300x169 - پیش‌بینی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری گنبدکاووساخبار-  رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: بودجه امسال شهرداری مبلغ یک هزارو ۱۰۰ میلیارد تومان تصویب شده‌است و پیش‌بینی می‌شود این مبلغ تا یک هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان محقق شود.

به گزارش روابط عمومی شورا، یحیی عباسی، در نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی، شهردار، فرماندار ویژه و امام جمعه گنبدکاووس با اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر گنبدکاووس اظهارکرد: بودجه سال گذشته شهرداری گنبدکاووس، مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان بود که تا پایان سال این بودجه با افزودن متمم به ۸۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت و محقق شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۰ درصد بودجه شهرداری صرف حوزه عمرانی و ۴۰ درصد صرف هزینه‌های جاری شد.رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: بودجه امسال شهرداری مبلغ یک هزارو ۱۰۰ میلیارد تومان تصویب شده و پیش‌بینی می‌شود این مبلغ تا یک هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان محقق شود.

عباسی ادامه داد: تلاش داریم تا در باقیمانده از عمر شهرداری و شورای اسلامی، پروژه‌های مهمی مانند، ایجاد پل زیرگذر در میدان بسیج را اجرایی کنیم.

شورا 2 300x169 - پیش‌بینی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری گنبدکاووس

وی گفت: مطالعات پل روگذر میدان امام علی(ع) انجام شده و مجوز و پشتیبانی مالی از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها اخذ شده و بزودی قراردادهای این پروژه منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز خواهدشد.

عباسی بیان‌کرد: قرار است تا پایان دوره شورای اسلامی و شهرداری گنبدکاووس، دو پل هوایی در کمربندی صیادشیرازی و ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر گنبدکاووس احداث شود.

رئیس شورای شهر گنبدکاووس ابرازکرد: از دادستان و رئیس دادگشتری شهرستان تقاضا داریم، لایحه یک‌طرفه کردن خیابان طالقانی شرقی و سرابی را به منظور روان شدن و کاهش بار ترافیکی شهر در شورای ترافیک مصوب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.