کارگاه تخصصی آموزشی مربیان ووشو در گنبدکاووس برگزار شد

ناصری - کارگاه تخصصی آموزشی مربیان ووشو در گنبدکاووس برگزار شداخبار- رئیس شورای اسلامی شهر و  رئیس هیئت ووشو شهرستان گنبدکاووس از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مربیان ووشو در شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورا،  پرویز ناصری ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها به خبرنگار ترکمن‌نیوز گفت: امروز در شهرستان گنبدکاووس کارگاه آموزشی درخصوص توانمندسازی مربیان و تاثیر مربیگری بر ارتقا و توانمندسازی ورزشکاران به صورت آکادمیک در باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با استقبال خوبی از سوی ورزشکاران، قهرمانان و مربیان و با حضور اساتید بسیار خوبی همچون دکتر خادملو، حجت‌الله یوسفی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس و جهانشاهی رئیس هیئت ووشو شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس درخصوص اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی خاطرنشان کرد: در این کارگاه ها ورزشکاران در کنار هم قرار گرفته، از استعدادهای یکدیگر آشنا شده و تجارب خود را به اشتراک خواهند گذاشت در نتیجه باعث رشد و شکوفایی ورزش ووشو شهرستان خواهد شد.

ناصری با بیان اینکه این کارگاه در مرحله اول به صورت پایلوت در شهرستان گنبدکاووس برگزار شده است، ادامه داد: در صورتی که شرایط فراهم باشد به صورت استانی و کشوری نیز برگزار خواهد شد تا ورزشکاران خود را در سطح کشوری و آسیا مطرح کنیم.

تیم ووشو گنبدکاووس در مسابقات استانی گلستان رتبه اول را کسب کرده است و در مسابقات چهارجانبه که بین استان های گیلان، خراسان رضوی، سمنان و گلستان به میزبانی گنبدکاووس در ۴ رده سنی برگزار شد. استان گلستان توانست با کسب ۱۷ مدال طلا به مقام نخست این رقابتها دست یابد.

گزارش از: یاشار نیازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.