آغاز واکسیناسیون رانندگان و فعالین حمل و نقل شهرستان گنبدکاووس+فیلم

رضا حجی زاده اتوبوسرانی 300x211 - آغاز واکسیناسیون رانندگان و فعالین حمل و نقل شهرستان گنبدکاووس+فیلمرئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس گفت: طبق برنامه ریزی طرح واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل شهری گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، حمید رضا حجی زاده اظهار داشت: این شهرستان حدود ۸۵۰۰ راننده فعال در حوزه حمل و نقل اعمل از وانت بار، کامیون، تاکسی زرد شهری و تاکسی‌های تلفنی، اینترنتی و بی سیم دارد که در مرحله اول دُز اول واکسنشان را دریافت می‌کنند.

وی افزود: با عنایت به پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته سازمان مدیریت حمل و نقل شهری، شورای اسلامی و شهرداری امروز ۲۳ مرداد ماه طرح واکسیناسیون به صورت فراخوان عمومی به تمامی رانندگان شهرستان اعلام شد و به نوبت می‌توانند با حضور در سالن بزرگ ورزشی حجاب (جنب سالن المپیک) این شهرستان واکسیوناسیون شوند.

حجی‌زاده تاکید کرد: مرحله اول واکسیناسیون با رانندگان شهری که ۲ هزار و ۲۱۰ نفر را شامل می‌شود شروع شده است و به ترتیب تمامی رانندگان می‌توانند برای دریافت واکسن حضور یابند.

رپیس سازمان حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس تاکید کرد: این فراخوان مختص رانندگان است و خانواده‌های آنان نیز اگر بالای ۴۰ سال باشند می‌توانند واکسیوناسیون شوند.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان واکسیناسیون طبق مصوبه مختص رانندگان بوده و سن ۲۳ سال به بالا را شامل می‌شود.

گنبدکاووس به لحاظ وسعت بزرگترین شهرستان استان گلستان می‌باشد و حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

گزارش از: یاشار نیازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.