جشنواره رسانه‌ای فرصتی برای ساختن شهر ایده‌آل

Abbasi yahya 300x199 - جشنواره رسانه‌ای فرصتی برای ساختن شهر ایده‌آلرئیس شورای شهر گنبد کاووس گفت: برگزاری جشنواره‌ی رسانه‌ای فرصتی مناسب برای بهره مندی بیشتر از توان رسانه های مختلف در جهت ساختن شهری ایده آل است.

به گزارش روابط عمومی شورا: یحیی عباسی در آئین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ی رسانه ای شهر ایده آل که به صورت ملی برگزار می شود با تاکید بر نقش مثبت و سازنده ی رسانه ها در همه ی بخش های جامعه گفت؛ برگزاری جشنواره ی رسانه ای فرصتی مناسب برای بهره مندی بیشتر از توان رسانه های مختلف در جهت ساختن شهری ایده آل است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان گنبد کاووس در حوزه های زیادی از جمله گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی، دامداری، پرورش مرغ و طیور، معادن صدف کوهی و ورزش ابراز امیدواری کرد، فعالان رسانه ای در جشنواره ی فوق حضور پرشور داشته باشند تا تفکرات و ایده های ارزشمندشان که به طور حتم ما حصل ذوق و سلیقه ی زیبای آنهاست و در تعامل با اقوام و اقشار مختلف قوت پیدا کرده مسیر ساخت و ساز شهر ایده آل را هموار سازد.

رسانه 1 300x159 - جشنواره رسانه‌ای فرصتی برای ساختن شهر ایده‌آل

رئیس شورای شهر گنبد کاووس ضمن گرامیداشت ایام الله فرخنده و مبارک دهه ی فجر و اعیاد شعبانیه از نقش بی بدیل مردم در جامعه به نیکی یاد کرد و اذعان داشت؛ حضور مردم در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و قطعا ثمره ی یک انتخاب خوب قرار گرفتن افرادی متعهد و متخصص در جایگاه مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که در عاقبت بخیری همه ی ما و تغییر و تحولات مثبت در حوزه ی شهری هم موثر خواهد بود.

در مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره در ساختمان شورای شهر گنبد کاووس، امیرعلی لطیفی سرپرست شهرداری، یحیی عباسی رئیس شورای شهر، رسول پایدار و ناصر بارانی از اعضای شورای شهر و عباس رسول آبادی دبیر نخستین جشنواره ی رسانه ای(ملی) شهر ایده آل من حضور داشتند.

رسانه 2 275x300 - جشنواره رسانه‌ای فرصتی برای ساختن شهر ایده‌آل

این جشنواره توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری گنبد کاووس با همراهی و همکاری شهردار و اعضای شورای شهر در دو بخش حرفه ای و مردمی و با موضوع مدیریت شهری برگزار می شود. علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری اخبار این رویداد به آدرس اینترنتی،

www.gonbadcity.ir

مراجعه و برای ارسال آثار از طریق پیام رسان ایتا و بله از طریق تلفن ٠۹۱۱۹۷۲٠۱۳۳ اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.